سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دلنوشته شقایق گلزاده
هر آنچه باید بنویسم، مینویسم. چون من عاشق نوشتنم...
درباره وبلاگ


گاهی خودمم، خودمو نمیشناسم...!!!
لوگو
گاهی خودمم، خودمو نمیشناسم...!!!
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 52
  • کل بازدیدها: 80890



زیاد از خودم گفتم 

زیاد حرف زدم 

زیاد بی تجربگی کردم 

وقت گوش کردن است 

حالا فقط گوش میکنم و یاد میگیرم 

چشماتو ببند 

تصور کن تو مریخ هستی داری به اطرافت نگاه میکنی

چی میبینی؟

خوب نگاه کن

حالا برو به ماه

چجوری میری؟

میپری؟ یه قدم برمیداری یا پرواز میکنی؟

سخت نیست راحت میری 

حالا چشماتو باز کن دیدی چه راحت بود؟

به قول سعید خسروی : حالا من دارم یه چیز میگم

"تو دقیقا به همین راحتی میتونی این کارو انجام بدی"

"انسان توانایی انجام همه تصوراتش را دارد"

و من پی به قدرت هام میبرم و بزرگ فکر میکنم مثل صبا بهمن آبادی 

حتی شاید بزرگتر 

و من تا آخرین لحظه مرگم بزرگ میشم 

چون میدونم ظرفیت من خیلی بیشتره و این ذهن هیچوقت هیچوقت پر از اطلاعات نمیشه 

و من تا بی نهایت میتونم پذیرای علم باشم و هستم




موضوع مطلب :

       نظر
دوشنبه 96 اسفند 21 :: 10:8 صبح
شقایق گلزاده shaqayeq golzadeh