سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 102 تیر 31 , ساعت 1:51 عصر

از اعتماد به آدم ها 

چیزی عایدم نشد جز پشیمانی 

دریافتم به چیزی

جز "حسِ" خودم اعتماد نکنم 

کما اینکه هرگز دروغ نمیگفت

ولی من سعی داشتم با توجیه های الکی قانعش کنم 

نادیده بگیرمش و به انتخاب خودم وفادار بمانم.

در این دنیا خودم را مدیون کسی جز "خودم" نمیدانم 

دردناک است سطح توقعاتت را آنقدر پایین بیاوری

که دیگر هیچ انتظاری از اطرافیانت نداشته باشی 

ولی اگر به این درجه برسی

و یادبگیری این چنین به حیات ادامه دهی

زیستن آموخته ای

به "خودت" وفادار بمان...

هرگز پشیمان نخواهی شد

هرگز

 

 

 

#شقایق_گلزاده

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ